Zwroty i reklamacje
Towar podlega zwrotowi/wymianie do 30 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.
Zwrot
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU (POBIERZ), zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:
COLORSHAKE punkt paczki
ul. Słoneczna 221
05-506 Lesznowola, Polska
Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w formularzu wymiany/zwrotu.
Wymiana
W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU (POBIERZ), w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: info@colorshakestore.com po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu. Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru) po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt na niżej podany adres:
Colorshake Punkt Paczki
ul. Słoneczna 221
05-506 Lesznowola, Polska
Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „wyrównanie do zamówienia nr…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.
Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:
Colorshake Punkt Paczki
ul. Słoneczna 221
05-506 Lesznowola, Polska
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU (POBIERZ), sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.