16 października w alternatywnym domu handlowym MYSIA 3 odbyła się premiera damsko-męskiej kolekcji kapsułowej „Pokaż swoją więź”. Dochód z jej sprzedaży firma Colorshake przekaże fundacji Rak’n’Roll. Twórcą grafik nadrukowanych na ubrania z tej linii jest polski ilustrator, Karol Banach. Start kolekcji w tym terminie nie jest przypadkowy. Październik uważany jest bowiem za miesiąc świadomości raka piersi.
KLIK: https://bit.ly/2IX4Nzz
Podczas oficjalnej premiery miała miejsce wystawa fotograficzna, której bohaterami zostali ambasadorzy kampanii. W sesji wzięli udział: Lara Gessler z tatą - Piotrem Gesslerem, Agata Biernat z przyjaciółką - Martą Szymańską, Monika Mrozowska z córką - Karoliną Szaciłło, Maria Winiarska z córkami - Hanną Zborowską-Neves oraz Zofią Zborowską-Wroną, Joanna Górska z partnerem - Robertem Szulcem i Zosia Ślotała z mamą - Iwoną Ślotałą. Autorką tych niezwykle naturalnych i subtelnie ukazujących piękno relacji fotografii jest Aneta Zamielska.
Ambasadorzy kampanii opowiedzieli nam również o swoich najbliższych - czego efektem są wzruszające filmy stworzone przez Łukasza Gabryelskiego.
LINK: https://bit.ly/2BoZ0yu
Skąd hasło „Pokaż swoją więź”? Odpowiedź jest prosta. Miłość do siebie i naszych bliskich jest jedną z największych wartości w życiu. To od niej czerpiemy siłę oraz energię do walki z trudnościami. Dlatego właśnie powstała sesja zdjęciowa, której motywem przewodnim jest relacja i bliskość. Dlatego też narodził się cykl filmów autorstwa Łukasza Gabryelskiego, w którym udział wzięli ambasadorzy akcji - ci, którzy dzięki miłości do siebie kochają i dbają o innych. Już niedługo światło dzienne ujrzy pełna, finalna wersja filmu, stay tuned!
Poniżej krótka fotorelacja z wydarzenia:
Za makijaż ambasadorów do sesji odpowiedzialna jest firma Eyebar Polska. O zdrowe przekąski podczas wernisażu i premiery kolekcji „Pokaż swoją więź” zadbała firma Foods by Ann.
Serdecznie zachęcamy do zakupu produktów damsko-męskich z linii „Pokaż swoją więź" i, tym samym, wsparcia Fundacji Rak'n'Roll.
Colorshake to polska marka odpowiedzialna społecznie - na swoim koncie ma między innymi: cykliczne organizowanie sprzątania świata, wewnętrzne wyzwania dotyczące ograniczenia używania plastiku czy spożywania mięsa oraz współpracę z fundacją Synapsis.
sohuxgipSFzfEZvX
cubdoSwnLDgQMWmK on
rSsDGFXI
hQEMBNPbcyKWizu on